Greta Galubauskaitė
Tekstų rašymas skaitmeniniams produktams, arba UX WRITING
Tekstų rašymas skaitmeniniams produktams, aka UX Writing.
Tekstas = elementas: lygiavertis dizaino komponentas, kurio užduotis - informuoti vartotoją (STATUS) ar nurodyti ką daryti (CTA). Lygiai taip pat kaip ir grafinis elementas, teksto blokas turi turėti savo sistemą ir nežaisti savarankiško žaidimo, t.y. nebūti rašomas nepaisant jo sekančios tąsos, konteksto.
Teksto blokas turėtų savęs klausti:
1. Ar mane vartotojas mato pirmą kartą?
2. Jei ne, ką jam turiu pranešti 2/3/N žingsnyje?
3. Jei mano informacija yra multifunkcinė - atsikartojanti skirtingose produkto dalyse, ar aš tikrai vartoju tas pačias terminologijas?
4. Ar užkertu kelią vartotojo persimokinimui / ar skirtingom formuluotėm neprailginu laiko sprendimo priėmimui?
5. Ar neskambu per įmantriai?
Nerašykime be konteksto, kurkime tekstų sistemas.
UX Writing - ne beletristika, tai vartotojo elgesio valdymas tekstu- trumpas / straight to point ir nuoseklus.

