• Greta Galubauskaitė

FRIENDZONED

Friendzoned produktas yra tas produktas, kurio apklausiamieji sakė norėtų, bet taip niekada ir nenunusipirko. Kaip sukurti friend-zoned produktą:


1. Interviu metu prisirinkite komplimentų, pradėdami pokalbį nuo jūsų idėjos pristatymo toksišku klausimu ''ką manote apie šią idėją?" vietoje to, kad išsiaiškintumėte ar žmonės apskritai turi poreikį. 2. Klauskite tik uždarų klausimų ir niekad neklauskite ''kodėl''. 3. Tikėkite, kad žmonės tikrai sprendžia visas savo problemas. Patikėkite, ne visoms problemoms žmonės ieško sprendimų. 4. Rinkite tik nuomones ir prašykite žmonių įsivaizduoti, kaip jie elgtųsi, ką manytų. 5. Interviu metu vilkėkite griežtus ''salesman'' drabužius ir vartokite tik formalią kalbą.

Tai tik kelios kritinės klaidos daromos pradedančiųjų researcherių.


Jų daugybę apžvelgiame tyrimo paskaitoje ir atlikdami praktines užuotis.



2 views

© UX/UI KURSAS Greta Galubauskaitė

  • Facebook Social Icon

Draugaukime!